Εσείς, οι καταναλωτές αποτελείτε την κύρια πηγή αναφοράς για τυχόν προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια βλάβη, είναι σημαντικό να ειδοποιήσετε την ΔΕΥΑΧ μέσω των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας.
Τα συνηθέστερα αίτια που προκαλούν βλάβες στο δίκτυο είναι η φθορά λόγω της ηλικίας των εγκαταστάσεων, οι αλλαγές στο έδαφος, οι ανθρώπινες παρεμβάσεις, τα ελαττωματικά υλικά κατασκευής και οι διακυμάνσεις στην πίεση του νερού.
Επειδίωξή μας είναι να διαχειριζόμαστε κάθε αναφερόμενη βλάβη με την μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα και ταχύτητα.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει τις υδροληψίες των καταναλωτών είναι η ανεπαρκής προστασία των υδρομέτρων από τη φθορά και τις ακραίες καιρικές συνθήκες, ειδικά όταν δεν βρίσκονται μέσα σε προστατευτικά φρεάτια. Η έλλειψη προστασίας μπορεί να οδηγήσει σε διαρροές και αυξημένους λογαριασμούς νερού.
Μπορείτε να δηλώσετε τη βλάβη σας στο δίκτυο ύδρευσης με ένα από τους παρακάτω τρόπους
Φόρμα Δήλωσης Βλάβης
Δήλωση βλάβης τηλεφωνικά
Ο αριθμός 2271044352 (που αναγράφεται και στους λογαριασμούς) οδηγεί απευθείας στις επιλογές που αφορούν βλάβες ύδρευσης και αποχέτευσης.